Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon Tack för en härlig helg!

  • Melchior
  • Melchior Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Mer
15 år 6 månader sedan #26462 av Melchior
Tack för en härlig helg! skapades av Melchior
Hej allihop. Vill tacka för en superhelg som var otroligt givande och inspirerande. En suverän blanding av skratt, smide och umgänge. Sitter här och tittar igenom bilderna jag tagit, och här kommer ett provsmak. Jag lägger upp lite mer när jag har valt ut några bra och fixat till dem.

Vill speciellt tacka alla som hjälpte till att anordna allt runtomkring, det flöt verkligen på!

MVH
Emil "lätt bakis" Schönning

Fil bilaga:

Emil Schönning
Mer
15 år 6 månader sedan #26463 av Cegga
Svar från Cegga i ämnet Tack för en härlig helg!
Kan bara hålla med .Årets höjdare i år med ;D .
Stort Tack till alla som jobbar med detta och till Roger å britt marie och hans maffia för att vi får ha det så bra hos er :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* .
Cegga

You can fool some people sometime´s .But you can not fool all the people all the time
Mer
15 år 6 månader sedan #26464 av Ludwigo
Svar från Ludwigo i ämnet Tack för en härlig helg!
Jag kan inte annat än att falla in i hyllningen! Alla var som vanligt trevliga, roliga och kunniga! Extra kul att se gesällproverna och att det kom smeder från utlandet minsann!

Stort tack till alla inblandade som hjälpte till att få den här helgen till det kalas det blev!

Vi ses nästa år eller tidigare om det dyker upp något!

Ludwig "fick inte så mycket gjort i år heller" Odbrant :)

"Men 200 år kunna även gäddan och karpen bli, 40 års ålder kan också paddan uppnå, och lika gammal
som svinet blir kräftan, om den får leva." ur "Biologiska skisser" (1911) :)
Mer
15 år 6 månader sedan #26467 av SCB
Svar från SCB i ämnet Tack för en härlig helg!
Absolut! Jättetack till alla som kom och gjorde träffen så lyckad. ;D
Som vanligt efter en sånhär helg så har man så mycket inspiration att det nästan blir kortslutning i skallen och när man väl orkar gå ut i smedjan igen så står man bara där som ett fån och vet inte alls var man ska börja... ;D

//Olof Nilsson
Mer
15 år 6 månader sedan #26470 av gustav_metal
Svar från gustav_metal i ämnet Tack för en härlig helg!
Ja tack så hemskt mycket, jag hade jättekul jag också. Ser redan fram emot nästa års träff...
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
15 år 6 månader sedan #26474 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Tack för en härlig helg!
Hej och tack alla ni som gjorde helgen till det den blev, kanon!!

Conrad och Sjur diskuterar

[attachment=0:1asczl14]<!-- ia0 -->20080920_Granbergsdal_conrad_0974_2.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:1asczl14]

//admin

Johan Sangberg
Bilagor:
Mer
15 år 6 månader sedan #26478 av Kallsmén
Svar från Kallsmén i ämnet Tack för en härlig helg!
Jag tackar ALLA som ställer upp på detta evenemang ,som jag tycker blir kuligar å kuligare för varje år,
å ett särskillt stort tack till ADMIN som jag tycker gör ett toppenjobb med detta ;D ;D ;D ;D

Det jag tycker är mest fantastiskt är att ALLA blandars ej med ALLA, ( kallsme´d VS Varmsmed ) :D :D :D :D :D

Och speciellt roligt att få stifta ny bekantskap med Conrad Hicks från Sydafrika, KANON :)

Jag tackar än en gång ALLA

Kallsme´n
Mer
15 år 6 månader sedan #26492 av martin_smed
Svar från martin_smed i ämnet Tack för en härlig helg!
Innstämmer - visst var det väldigt trevligt !
Tack allihop.
Martin i Lysekil

Visst är det så att livet skrynklar ihop oss ibland men som tur är så utvecklas vi ju också.
Bilagor:
Mer
15 år 6 månader sedan #26499 av Lidskjalf
Svar från Lidskjalf i ämnet Tack för en härlig helg!
Får instämma likt alla andra, tack så mycket allihop för en inspirerande och trevlig helg! Årets höjdpunkt! ;D
Mer
15 år 6 månader sedan - 15 år 6 månader sedan #26501 av Ironcat
Svar från Ironcat i ämnet Tack för en härlig helg!
Stämmer in i kören av ovationer, stort tack för en mycket lyckad och inspirerande helg för en newbie :) . Ser redan fram emot nästa år.

En tanke, kan man inte se om det finns intresse för en smidesvecka på sommaren, ett "boot camp" där smeder träffas under en vecka för att utbyta ideér och tekniskt kunnande, man kunde ha teman, knivsmide, skulptur o s v.

Ha det gôtt allihop och ett stort tack till Admin för en trevlig helg och resa.
Last edit: 15 år 6 månader sedan by Ironcat.
Mer
15 år 6 månader sedan #26507 av smedjans
Svar från smedjans i ämnet Tack för en härlig helg!
Smed-Jan,Lennart och Fredrik Liv tyckte det var mycket trevlig och inspirerande helg och åker nog ner nästa år med bälg och städ.

Tack alla trevliga smeder(nya vänner) mvh Smed-Jan(Jan Solvander)
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
15 år 6 månader sedan #26514 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Tack för en härlig helg!

smed-jan skrev: Smed-Jan,Lennart och Fredrik Liv tyckte det var mycket trevlig och inspirerande helg och åker nog ner nästa år med bälg och städ.

Tack alla trevliga smeder(nya vänner) mvh Smed-Jan(Jan Solvander)


Vill bara inflika att Ni är välkomna!!

//admin

Johan Sangberg
Mer
15 år 6 månader sedan #26529 av suberdoo
Svar från suberdoo i ämnet Tack för en härlig helg!
Jag kan inte annat än att instämma i denna lovsång.. ;) Tack för en superhelg allihop! nu är jag så supersugen på att smida igen så jag vet inte vad jag ska göra.. bäst vore väl att se till att komma in i en smedja..

vi ses nästa år!
Sidan laddades på: 0.116 sekunder
Powered by Kunena Forum