Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon Listan uppe igen

  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
16 år 1 månad sedan #24933 av Johan Sangberg
Listan uppe igen skapades av Johan Sangberg
Japp nu är listan över smeder och aktiviteter igång igen. Här följer en direktlänk till formuläret där man fyller i sina uppgifter och blir synlig på Antracits Smideslista. Katalogen är sorterad i fem kategorier, Antracitare, Alla Smeders Dag, Kurser, Utbildare, Smeder och Smedjor. Välj en eller flera av kategorierna där.

http://www.antracit.se/index.php/Register/

Tidigare kallades Smideslistan hitta smeden. Det kommer ju att gälla fortfarande men eftersom utbildare=skolor lagts till tyckte jag det var lämpligt att byta namn.

//admin

Johan Sangberg
Mer
16 år 1 månad sedan #24948 av fredrik lundberg
Svar från fredrik lundberg i ämnet Listan uppe igen
Hej!

är det okej att lägga upp sin skolas utbildning på smideslistan på kurser, eller är den bara till för kurser som vi själva håller?

mer corpus till folket!!!
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
16 år 1 månad sedan #24949 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Listan uppe igen

sigmund skrev: Hej!

är det okej att lägga upp sin skolas utbildning på smideslistan på kurser, eller är den bara till för kurser som vi själva håller?


Hej Sigmund

Jag tycker det är Ok, men du kan väl skriva in ditt namn då så det finns någon att kontakta. Eventuellt kan du väl prata med skolans administration om att denna lista finns ;)

//Admin

Johan Sangberg
Mer
16 år 1 månad sedan #24950 av fredrik lundberg
Svar från fredrik lundberg i ämnet Listan uppe igen
De håller just på och slipar på sin marknadsföring, så jag skall göra dem uppmärksamma att denna sidan finns, så kanske det kan komma in lite mer annonsintäckter.

mer corpus till folket!!!
  • Solberga Konstsmide
  • Solberga Konstsmide Profilbild
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Mer
16 år 1 månad sedan #24951 av Solberga Konstsmide
Svar från Solberga Konstsmide i ämnet Listan uppe igen
Jag hittar inte mig själv på listan o när jag försöker att lägga in uppgifterna igen så heter det att jag inte är inloggad.

Jag är inloggad! ???

Lasse [url=http://solbergakonstsmide.se$quot;:1kcofowr]
Fil bilaga:
[/url]
  • Solberga Konstsmide
  • Solberga Konstsmide Profilbild
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Mer
16 år 1 månad sedan #24952 av Solberga Konstsmide
Svar från Solberga Konstsmide i ämnet Listan uppe igen
Jag hittar inte mig själv på listan o när jag försöker att lägga in uppgifterna igen så heter det att jag inte är inloggad.

Jag är inloggad! ???

Lasse [url=http://solbergakonstsmide.se$quot;:1kcofowr]
Fil bilaga:
[/url]
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
16 år 1 månad sedan #24959 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Listan uppe igen
Hej LAsse

Jo man behöver fylla i sina uppgifter igen och man behöver inte vara inloggad (bugg). Du e inloggad på forumet men inte på portalen (behövs inte).

Sedan måste admin godkänna ditt inlägg på listan innan det syns...gör jag nu O0

//admin

Johan Sangberg
  • Solberga Konstsmide
  • Solberga Konstsmide Profilbild
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Mer
16 år 1 månad sedan #24961 av Solberga Konstsmide
Svar från Solberga Konstsmide i ämnet Listan uppe igen
OK.

Nu har jag gjort ett försök, men om man vill ändra något så går alltså inte det? Tex;
Bild för logotype uppladdad! Den uppladdade filens typ är inte tillåten och lades därför inte till. Din post har lagts till och väntar på godkännande

Om den är uppladdad, undrar jag varför den inte "lades till", det har ju funkat tidigare? ???

Lasse [url=http://solbergakonstsmide.se$quot;:1kcofowr]
Fil bilaga:
[/url]
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
16 år 1 månad sedan #24963 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Listan uppe igen

Solberga Konstsmide skrev: OK.

Nu har jag gjort ett försök, men om man vill ändra något så går alltså inte det? Tex;
Bild för logotype uppladdad! Den uppladdade filens typ är inte tillåten och lades därför inte till. Din post har lagts till och väntar på godkännande

Om den är uppladdad, undrar jag varför den inte "lades till", det har ju funkat tidigare? ???


Lasse lille :o

Nu har jag godkänt inläggen i listan och allt funkade perfekt ju. Bara att fylla på. Men som sagt du kan inte ändra något efteråt utan får kontakta mig om det är något...

//admin

Johan Sangberg
  • Solberga Konstsmide
  • Solberga Konstsmide Profilbild
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Mer
16 år 1 månad sedan #24974 av Solberga Konstsmide
Svar från Solberga Konstsmide i ämnet Listan uppe igen
Tjötar ja? :o

Tycker allt verkar jättebra, det är inte mycket som inte blivit bättre, om en något!!!!! :D

Lasse [url=http://solbergakonstsmide.se$quot;:1kcofowr]
Fil bilaga:
[/url]
Mer
16 år 1 månad sedan #25030 av Kenth
Svar från Kenth i ämnet Listan uppe igen
Hej alla som skall ha öppet på Alla Smeders Dag och ni andra som skall besöka en smedja under dagen

Ser just nu alldeles för få namn på listan, listan är en av de marknadsföringsplatser som vi kan utnyttja inför dagen.

Uppmaningen är att gå in på listan och pricka in er plats inför Alla Smeders Dag, listan kommer att besökas av många då information går ut till media så passa på och gör er synliga.
http://www.antracit.se/index.php/Smideslistan/Alla-Smeders-Dag-2008.html

kenth
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
16 år 1 månad sedan #25031 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Listan uppe igen
Helt rätt Kenth

på Onsdag publiceras pressmeddelandet till landets tidningar och mängder av journalister (över 5000) får meddelandet. Då e det smart om man är uppsatt på listan så man syns.... :D

//admin

Johan Sangberg
Sidan laddades på: 0.112 sekunder
Powered by Kunena Forum