Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon Möte Ramnäs 22 mars

  • Kenth
  • Kenth Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mer
14 år 1 månad sedan #31055 av Kenth
Möte Ramnäs 22 mars skapades av Kenth
Hej alla
Den 22 mars åker jag till Ramnäs för ett första möte med gruppen som driver Ramnäs Smides- och Hantverksdag, jag är där för Antracit räkning.

Vore trevlig om jag hade några namn på de som tänker komma till träffen den 24 juli och smida.

mvh/kenth
  • Kenth
  • Kenth Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mer
14 år 4 veckor sedan #31127 av Kenth
Svar från Kenth i ämnet Möte Ramnäs 22 mars
Då har jag varit där. Det började med att återuppliva idéer från 2009 och det bestående meningen är att det var mycket folk, god stämning och god försäljning. Allt detta bäddar för en lyckad träff även 2010. Tiden blir som det var anmält sedan tidigare mellan kl 10.00 - 16.00 den 24 juli. Nu är det mening att det inte skall slutas kl 16.00 utan då skall festen ta vid och i år kommer Schenströmska Herrgården att vara med på ett helt annat sätt än förra året. Även Tersmedenska Herrgården kommer att vara med med sitt program i år så det lovar gott tycker jag. Något nytt då, ja en Cadillac förening kommer dit för att ställa ut sina bilar. I övrigt får vi se vad som dyker upp.

Ta tillfället i akt och var med på träffen, smeder behövs för det är de som är i centrum för evenemanget. Jag efterlyser de som är intresserade att vara med och smida, svar här eller skicka mig ett PM.

mvh/kenth
Sidan laddades på: 0.072 sekunder
Powered by Kunena Forum