Nya inlägg

Fler ämnen »

emo Logga Alla Smeders Dag Lördag 25/5 2013

• johan sangberg
  • johan sangberg Profilbild Författare ämne
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
4 år 9 månader sedan #35917

Hej

Ja då är det dags igen. Jag har tillverkat loggor att använda för utskrift och på hemsidor och bloggar! Karta och register för anmälning är på gång också ;D
(Högerklicka på lämplig bild och spara till datorn)

[attachment=0:1uyhbeqt]<!-- ia0 -->Blacksmith_Day_2013_ORIGINAL_OK.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:1uyhbeqt]

[attachment=1:1uyhbeqt]<!-- ia1 -->Alla_Smeders_Dag_2013_ORIGINAL_OK.jpg<!-- ia1 -->[/attachment:1uyhbeqt]

//johan

Bilagor:

Johan Sangberg
Senast redigerad: 4 år 9 månader sedan av johan sangberg. Orsak: Fixat till rätt datum :-)
Mer
4 år 9 månader sedan #35920

Tjusigt! Men är det inte lördagen den 25e?

/M
  • johan sangberg
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
4 år 9 månader sedan #35921

Typiskt... ??? :-\ :(
Ny logga (med skugga) kommer imorgon, med rätt datum 25/5
//johan

Johan Sangberg
  • johan sangberg
  • Administrator
Mer
4 år 9 månader sedan #35943

Fler versioner och filtyper. Högerklicka och spara ned lämplig logga. ;D ;D

[attachment=2:xn88hc6d]<!-- ia2 -->Alla_Smeders_Dag_2013_Skuggad.tif<!-- ia2 -->[/attachment:xn88hc6d]

[attachment=3:xn88hc6d]<!-- ia3 -->Alla_Smeders_Dag_2013_Skuggad.png<!-- ia3 -->[/attachment:xn88hc6d]

[attachment=0:xn88hc6d]<!-- ia0 -->Blacksmith_Day_2013_Shadow.tif<!-- ia0 -->[/attachment:xn88hc6d]

[attachment=1:xn88hc6d]<!-- ia1 -->Blacksmith_Day_2013_Shadow.png<!-- ia1 -->[/attachment:xn88hc6d]

//johan

Johan Sangberg
Mer
4 år 9 månader sedan #35947

Och var kommer denna dag att hållas?

Peter Eklund
Mer
4 år 9 månader sedan #35949

comeback68 skrev:

Runt om i landet där smedjorna hålls öppna :D

Kommer nog en lista med vilka smedjor som går att besöka!

/M
Mer
4 år 9 månader sedan #35950

Okej, så enkelt. Då ska jag hålla mig framme.

Peter Eklund
  • johan sangberg
  • Administrator
Mer
4 år 9 månader sedan #35952

comeback68 skrev:

Hej

Arbetet pågår med mer informationsmaterial men du kan läsa mer om hur det fungerat tidigare år i forumet på denna länken..

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.antracit.se/phpbb3/viewtopic.php?f=138&t=4672 ">viewtopic.php?f=138&t=4672<!-- l -->

//johan

Johan Sangberg
  • johan sangberg
  • Administrator
Mer
4 år 9 månader sedan #35953

Lite mer info...

[attachment=1:1z05da7e]<!-- ia1 -->Allt som är viktigt och intressant har en egen dag i kalendern 2013.docx<!-- ia1 -->[/attachment:1z05da7e]

[attachment=0:1z05da7e]<!-- ia0 -->Allt som är viktigt och intressant har en egen dag i kalendern 2013.pdf<!-- ia0 -->[/attachment:1z05da7e]

//johan

This message has attachments files.
Please log in or register to see it.

Johan Sangberg
Mer
4 år 7 månader sedan #36141

Finns det en karta någonstans som jag missar?
Jag tänkte hålla min smedja öppen under dagen 10-15 och det är ju roligare om någon kommer, annars är det ju som vilken dag som hellst ;)

Greven

Fungerar det inte första gången så prövar jag igen.
Mer
4 år 7 månader sedan #36149

Finns nog ingen kart för tillfället, men det hade varit bra för nu börjar det närma sig.

Jag tänkte också hålla öppet! 10-18 eller hur länge folk vill titta in:D

/M
Mer
4 år 7 månader sedan #36150

Hallå,
I år tänkte jag också hålla öppet på alla smeders dag.
Jag håller till på Ringgatan 5 i Motala och håller öppet 10 - 18, minst :D
GPS 58.5484, 15.0636 alt tfn med hittaframsupport 070-2005840

och,
för den som vill kika in i förväg håller jag smedjan öppen under Norra Vätterns konstrunda nu i helgen, 10.00-17.00 27-28 april och 10.00-17.00 1 maj. Förutom smide finns en hel del annan happening i omgivningen. Totalt är vi 17st utställare i det gamla industrihuset där jag har smedjan och i husen intill, så det är klart värt ett besök.

mer info på http://www.nvbof.se/sv/konstrundan , http://www.nvbof.se/sv/claes-vahlberg och min hemsida http://www.feblacksmith.com

Välkomna alla antracitare !
Upp på E4:an, sikta på Linköping, sväng mot Motala

/Feblacksmith

• johan sangberg
  • Administrator
Mer
4 år 7 månader sedan #36151

Hej

Jag kommer att färdigställa karta till helgen. Då blir det bara att fylla på.... 8)

//johan

Johan Sangberg
Mer
4 år 7 månader sedan #36196

Hittar inte kartan att fylla i sin aktivitet och info om öppet under alla smeders dag.

• johan sangberg
  • Administrator
Mer
4 år 7 månader sedan #36197

Hej Stefan

Ja nu finns den på Facebook som evenemang och där har du kartan....

https://www.facebook.com/pages/Internat ... 0036346008

Jobbar på en integrering med Antracit+Facebook+Evenemang...men hinner inte färdigt helt och hållet med den... ;)

//johan

Johan Sangberg
Sidan laddades på: 0.255 sekunder