Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon Fredagsaktiviteter

  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
15 år 9 månader sedan #24970 av Johan Sangberg
Fredagsaktiviteter skapades av Johan Sangberg
Hej

Ja det har ju kommit upp önskemål om att besöka stålverk i närheten av Granbergsdal. Björneborg ligger nära och ev. kan vi komma dit (om det är öppet just då) SCB kollar ::)

Sedan har vi långväga gäster på gång från Sydafrika. Kan behöva lokal att föreläsa i då....

Mer eller?

//admin

Johan Sangberg
Mer
15 år 9 månader sedan #26116 av gustav_metal
Svar från gustav_metal i ämnet Fredagsaktiviteter
Hmm, jag funderar på det här med aktiviteter på fredagkvällen... jag tänker Öl
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
15 år 9 månader sedan #26122 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Fredagsaktiviteter
Bra ide!! Alltid gott med en pilsner ju....Vi får höra med Byalaget om det finns något ställe att vara på. Men det blir väl i lokalen i så fall om folk är där..

//johan

Johan Sangberg
Mer
15 år 8 månader sedan #26163 av gustav_metal
Svar från gustav_metal i ämnet Fredagsaktiviteter
Hmm, ja på tal om lokal så tar jag med mig mitt 4x4 meter stora fyrkantiga militärtält och hoppas kunna ställa det bland partytälten någon stans, sydafrikanen kanske skulle ta och ha sin föreläsning däri? och så skulle vi kunna öla där på fredagen också. Jag tänkte försöka ta med lite bänkar och sånt så att vi kan ha gruppdiskussion och föreläsningar där också... Jag har skickat ett mail till Kenth om det här också.

Gustav
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
15 år 8 månader sedan #26165 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Fredagsaktiviteter
Hej

Alldeles utmärkt !!

Jag har just skickat mejl till Conrad om att vi står för hans uppehälle vid besöket i Granbergsdal. Han har satt ihop en diavisning om "sammanfogningar/möten" inom sitt smideshantverk. Kan vara något att visa eller se på fredagen eller annan dag! ;D

//admin

Johan Sangberg
Mer
15 år 8 månader sedan #26167 av Kenth
Svar från Kenth i ämnet Fredagsaktiviteter
Tycker nog att han ska hålla sitt föredrag under lördagen, vi har många aktiviteter på gång under dagen så det vore bra om vi kan få byalagets program samtidigt som vi borde kunna påverka det lite så att vi inte bara behöver rätta oss efter dem och det är ju främst musiken som vi måste koordinera.

Jag kommer till Granbergsdal runt 12.00 på fredagen och börjar med smetälten så om du Gustav kan vara där någon gång under tidig em så vore det bra så att det inte blir för trångt.

kenth
Sidan laddades på: 0.099 sekunder
Powered by Kunena Forum