Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon Övernattning i Granbergsdal

  • SCB
  • SCB Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mer
14 år 6 månader sedan #29627 av SCB
Antracit har tillgång till en samlingslokal i Granbergsdal som vi brukar använda för övernattning för våra långväga besökare.
Utanför lokalen finns plats för både tält och husvagn men om man är lite frusen av sig så går det bra att sova inne i huset, då gäller följande regler:

Pris: 50:- per person, då ingår övernattning mellan fredag-lördag, lördag-söndag samt städning.
Den gemensamma städningen på på morgonen fungerade dåligt så vi skippar den, jag vill dock ha 3-4 frivilliga som hjälper till med städningen respektive dag.
Vi kommer att dela upp lokalhyran mellan Antracit de frivilliga städarna!! 8)
O.B.S! "Olyckor" p.g.a överdrivet festande torkas naturligtvis upp av den som är skyldig till olyckan.

Betalning på plats.


1. Medtag egen madrass/säng/liggunderlag eller vad du nu vill sova på.
Snarkare på övervåningen, icke snarkare på undervåningen

2. Medtag egen frukost. Kök med kyl, spis och porslin/bestick finns. Man diskar själv det man har använt.

3. Dusch finns i idrottsplatsens omklädningsrum mitt emot huset.

4. Söndag den 20:e skall alla ha vaknat, ätit frukost och lokalen skall vara tömd senast kl 10:30

6. Man ansvarar själv för sina egna prylar. Lokalen är låst under dagen och nyckeln har jag (SCB) hand om.

7. Gott uppförande är en självklarhet.

Jag kommer till Granbersdal på Fredagen den 18:e September, eftermiddag/kväll och kan nås på mobil: 070-5827100


Skicka gärna ett PM eller SMS till mig om ni vill sova i samlingslokalen.

//Olof Nilsson
Sidan laddades på: 0.062 sekunder
Powered by Kunena Forum