Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon Uppföljningsmöte Från Ramnäs Smides- och Hantverksdag

  • Kenth
  • Kenth Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mer
14 år 6 månader sedan #29528 av Kenth
Idag var jag på uppföljningsmöte med det gäng som stått för trådarna till smidesträffen i Ramnäs den 25 juli 2009. Alla var glatt överraskade av antalet besökare som uppskattades till mellan 1500-2000 st, inte dåligt vill jag säga. Både de som var på plats och smidde samt de övriga hantverkarna som var på plats tyckte att det var en mycket lyckad träff där de fick sälja otroligt mycket vilket ibland kan vara si och så med. Glashyttan hade sin bästa försäljningsdag någonsin den dagen. Jag tror också de smeder som var där kan intyga att det var givande både vad avser antalet besökare och det de fick sälja.

Beslutet blev att det skall genomföras även nästa år, den 24 juli 2010 . Så de som är intresserade, anteckna datumet.

Ett tack till de smeder som ställde upp och gav den inramning som träffen ville ge.

mvh/kenth
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
14 år 6 månader sedan #29550 av Johan Sangberg
Hej

Ja det vill jag säga att det blev en riktigt lyckad träff och vädret vart helt otrolikt vackert! En ny kategori har startats där vi kan planera in nästa års träff och komma med ideer om vad vi vill gör i Ramnäs!

Tack igen alla som deltog....!

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.antracit.se/phpbb3/viewtopic.php?f=161&t=5629 ">viewtopic.php?f=161&t=5629<!-- l -->

//admin

Johan Sangberg
Sidan laddades på: 0.138 sekunder
Powered by Kunena Forum