Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon Granbergsdal 2012

  • Kallsmén
  • Kallsmén Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Mer
11 år 8 månader sedan #35063 av Kallsmén
Granbergsdal 2012 skapades av Kallsmén
Hej

Det har kommit många reaktioner på årets inställda träff och många tror tydligen fortfarande att träffen blir av pga att inte nog tydlig information gått ut på Antracit att det är inställt !!

Jag har pratat med byalaget och den som vill komma och smida på hyttblecket denna helg 15-16 September är hjärtligt välkommna i alla fall även om det inte blir någon aktivitet eller
några festligheter vid Hammarsmedjan

Den som vill komma och smida och eventuellt övernatta, så kan byalaget ordna med övernattning

Anmäl er så fort som möjligt till mej i så fall kallsmeden@telia.com
eller Bengt Lindgren på tele: 073-036 42 85

Men som sagt, INGEN FEST ELLER AKTIVITET I HAMMARSMEDJAN

Kallsme´n
Ämnet är låst.
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
11 år 8 månader sedan #35064 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Granbergsdal 2012
Hej

Nu har jag publicerat detta att festen i Hammarsmedjan ställts in på Antracits första sida också.

MVH
Johan

Johan Sangberg
Ämnet är låst.
Mer
11 år 8 månader sedan #35072 av Kenth
Svar från Kenth i ämnet Granbergsdal 2012
Ja det var ju tråkigt att det blev så här med vår träff i Granbergsdal. Vi får ta nya tag till nästa år och då får vi se var vi hamnar. Vore kul att höra vad ni andra tycker att en smidesträff i Antracits regi skulle kunna äga rum.

mvh/kenth
Ämnet är låst.
Mer
11 år 8 månader sedan #35075 av barmark
Svar från barmark i ämnet Granbergsdal 2012
Hej,
på förstasidan hittar jag ingen info om att det är inställt, däremot den här länken som går till programmet och där står inget om inställt....

http://www.antracit.se/index.php/en/lis ... gsdal-2012
Ämnet är låst.
Mer
11 år 8 månader sedan #35079 av anvil62
Svar från anvil62 i ämnet Granbergsdal 2012
Hej smidesvänner! Tråkigt att det har blivit inställt i år, jag hade planerat att besöka smidesträffen men nu får man hitta på nåt annat istället.
Jag bara undrar varför det blev inställt? ??? mvh Anvil
Ämnet är låst.
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
11 år 8 månader sedan #35080 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Granbergsdal 2012
Hej anvil62

Eftersom årets träff inte skulle bli fulltalig skulle en del av träffens syfte gå förlorad, att sprida kunskap om smide, konstsmide, hammarsmide, kolmilning osv, samt att bara träffas och ha lite kul ihop. Läs mer om orsaken i detta inlägg...

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.antracit.se/phpbb3/viewtopic.php?f=168&t=6356#p35041 ">viewtopic.php?f=168&t=6356#p35041<!-- l -->

Det finns fler smidesträffar att besöka och kanske blir det någon mer i år utöver den som var i Ramnäs i somras.

Vänligen
Johan

Johan Sangberg
Ämnet är låst.
Sidan laddades på: 0.103 sekunder
Powered by Kunena Forum