Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon Boende - Aktivitet och tips på Boende

  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
19 år 11 månader sedan #4117 av Johan Sangberg
Boende - Aktivitet och tips på Boende skapades av Johan Sangberg
Vi har ju aktiviteten kring boende vid forbollsplanen. Byalaget måste komma in här....Karin Varg?!

Övernattning och mat fixar man själv ju!

Just det: Samanställning äver boende i området? Hotell, vandrarhem, camping. Vem fixar fram det??? Även detta publiceras ju på Antracit så det blir enkelt att anmäla sig!!..

Fyll gärna på med sådant ni finner på nätet som kan vara användbart.

Johan Sangberg
Mer
19 år 11 månader sedan #4118 av Kallsmén
Svar från Kallsmén i ämnet Boende - Aktivitet och tips på Boende
Jag föreslår att var och en går in på turistbyråns hemsida och tittar
vad som finns i form av boende och övernattning och ordnar det själv,
och att vi tippsar om det i utskicket. ??? ???

Vad gäller uppställning av husvagn och tält så får du nog be Karin att hon kollar med idrottsföreningen om vi får låna parkeringen som uppställningsplats, för där finns ju även tillgång till dusch och toalett.

Vad jag vet så finns det ju inget boende i närheten av hyttan, det närmaste som finns tror jag är vid Karlskoga motorstadion ca 5km bort,
och ytterligar ca 5km finns Lunedets camping och fritidsgård, sedan finns det ju Brogårdens hotell och Gästgifveri nere i stan, samt några hotell till.

Kallsme´n
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
19 år 11 månader sedan #4119 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Boende - Aktivitet och tips på Boende
Ok [Wow!]... Roger

Tillsamans kan vi väl leta upp länkar till lämpliga övernattningar.

Turistbyråer, Hotel, Motel och Vandrarhem.

Vägbeskrivning har jag redan lagt upp.

Jag skickade nyss ett mail till Karin och kollar möjligheten att tälta, campa, föreläsa i lokalen och visa upp smide vid hyttan.
Dessutom frågade jag om Guidening i själva Hyttan.

Johan Sangberg
Mer
19 år 11 månader sedan #4120 av Kenth
Svar från Kenth i ämnet Boende - Aktivitet och tips på Boende
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopia av meddelande:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Ok [Wow!]... Roger

Tillsamans kan vi väl leta upp länkar till lämpliga övernattningar.

Turistbyråer, Hotel, Motel och Vandrarhem.

Vägbeskrivning har jag redan lagt upp.

Jag skickade nyss ett mail till Karin och kollar möjligheten att tälta, campa, föreläsa i lokalen och visa upp smide vid hyttan.
Dessutom frågade jag om Guidening i själva Hyttan.



<i><div align="right">Ursprungligen postad av Admin - 2004/04/07 :  19:19:26</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Hej

Det finns alternativ på http://www.karlskoga.se klicka på "Turism-Fritid-Kultur" klicka på "Turism" klicka på "Bo äta och konferera" (länken finns i den nya ramen som dyker upp). Här visar det sig att det finns ett boende i Solhem Granbergsdal. Sedan finns det även ett vandrarhem i Kristinehamn men vad jag kan förstå har de bara öppet till sista augusti.

mvh/kenth
Sidan laddades på: 0.110 sekunder
Powered by Kunena Forum